"Nagyon élveztem a mai napot, jó volt vezetni az autót, persze időbe telik amíg az ember hozzászokik a dolgokhoz, amikor egy új csapattal dolgozik. Jó nap volt, viszonylag problémamentes, és szerencsére a beállításokkal végig a jó irányba haladtunk, szóval egyre jobban nyomhattam. A köridőt tekintve nehéz az összehasonlítás a többiekkel, hiszen nem tudjuk, ők mennyi üzemanyaggal mentek, milyen programot végeztek. Az autóról jó az első benyomásom, de természetesen vannak még fejlesztési lehetőségek" - nyilatkozta a német.
"Ma lehetőséget adtunk Nicknek az autóval és elvégeztük a felmérést. Az első benyomásaink nagyon pozitívak, jól dolgozott a csapattal, jó visszajelzéseket adott és a nap folyamán javított az autón. 86 kört teljesítettünk, az idők pedig biztatók." - mondta a Renault csapatfőnöke, Eric Boullier.
A spanyol nézők ezreit a pályára vonzó Fernando Alonso a másodikként zárt a Ferrarival - leggyorsabb körét még délelőtt, több rövid etapja egyikén futotta, délután már hosszú, jól megtankolt autós nekifutásokkal próbálkozott, idői azonban így is versenyképesek voltak.
A tegnap élen záró Michael Schumacher is Alonsóéhoz hasonló programot vitt ma, és ahogy a spanyol esetében, a Mercedesnél is biztatónak látszott, hogy a hétszeres bajnok a hosszabb etapjain is állandó, jó időkre volt képes a W02-essel.
A McLaren a nap egy részében kényszerszüneten volt, a csapat pótalkatrészekre várt, Lewis Hamilton végül délután érte el legjobb idejét. Bár Kobajasi Kamui alatt kétszer is leállt ma a Sauber, délelőtt és délután is előkerült miatta a piros zászló, így is a top5-ben zárta a napot.
Sebastian Vettel ma csendesen, 5-8 körös nekifutásokban dolgozott a különböző beállítások és a gumik tesztelésén, a Red Bull ezúttal sem villogott. Mögötte Red Bull-os kollégája és névrokona, a Toro Rossó-s Sebastien Buemi zárt. A svájci miatt is elő kellett venni a piros zászlót, az STR6-os tíz perccel a nap leintése előtt állt le a 9-es kanyarban.
Az eddig megbízhatósági problémákkal küszködő Team Lotusnál ma viszonylag zavartalan munka folyt, Heikki Kovalainen 61 kört ment.
Míg tegnap az újonc Pastor Maldonado autótörése hátráltatta a munkát a Williamsnél, ma Rubens Barrichellónál a KERS rakoncátlankodott. A Force Indiá-s Paul di Resta a fékproblémákkal küszködött délelőtt, a nap végén pedig, fél órával a leintés előtt le is csúszott a pályáról a 9-es kanyarnál.
A Virgin öt másodperces lemaradása elsőre soknak tűnhet, de Jerome D'Ambrosio és a csapat ma végig megtankolt hosszabb etapokon dolgozott.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése